VEELGESTELDE VRAGEN
Lees hier de antwoorden op veelgestelde vragen. Heb je een andere vraag? Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur ons een mailtje via hallo@kikkerpanda.nl.

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen via iDeal, PayPal, creditcard, overboeking, machtiging, Bancontact en automatische incasso.
Betalingen verwerken wij via Mollie. Daarom zul je dit ook zien staan bij de betaling. Mollie is een veilige en veelgebruikte service om betalingen van webwinkels te verwerken. Kijk voor meer informatie op: www.mollie.nl

Hebben jullie alles op voorraad?
Alles dat je kunt bestellen, hebben wij direct op voorraad. Bij de artikelen die uitverkocht zijn, staat dit duidelijk aangegeven. Meestal zijn deze producten dan alweer onderweg naar ons en zijn ze snel weer te bestellen. Heb je vragen over wanneer een bepaald product weer op voorraad komt, stuur ons dan een mailtje.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Wij streven ernaar iedere bestelling die op voorraad is, binnen 1 werkdag te versturen. In 90% van de gevallen heb je de bestelling de volgende (werk)dag in huis. Wij versturen alles met een track & trace-code, ook pakjes die door de brievenbus bezorgd worden.

© 2016 - 2020 Kikker & Panda | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel